VRÁCENÍ SE
Vrácení a zrušení
ZAQQ píše "servis" tučně! Pokud nejste spokojeni se zbožím, které jsme vám zaslali, můžete zboží vrátit a získat zpět peníze.
Pravidla pro vrácení zboží do 20 dnů
Vezměte prosím na vědomí, že obuv nám můžete vrátit do 20 dnů a že zpět můžeme vzít pouze nepoužité zboží. Z tohoto důvodu doporučujeme vyzkoušet a otestovat naši obuv na měkkém povrchu (například na koberci). Dbejte na to, abyste na botách nechali připevněné štítky a abyste zboží neušpinili.
Jak mohu zboží poslat zpět?
Bohužel nemůžeme převzít náklady na opětovné zaslání z jiných zemí než z Německa. V takovém případě nese náklady na vrácení zboží zákazník.
Pokud chcete zboží vrátit nebo vyměnit za jiné zboží v jiné velikosti nebo barvě apod. stačí to uvést do přepravního formuláře a my se postaráme o zbytek. Boty ZAQQ prosím vložte do původního obalu, ve kterém jsme vám zboží zaslali. Dále vložte originálně zabalený výrobek do přepravní krabice. Na přepravní krabici nalepte nálepku pro vrácení zboží. Pokud použijete karton ZAQQ, ujistěte se, že štítek s vaší adresou již není vidět. Před odesláním jej prosím zcela odstraňte nebo jej zakryjte štítkem pro vrácení.
Jak získám náhradu?
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám vrátíme peníze. V závislosti na způsobu platby obdržíte: V případě zálohových plateb, inkas a převodů Sofort obdržíte částku na bankovní účet. V případě plateb PayPal kredit na váš účet PayPal. To, zda částka zůstane na vašem účtu PayPal pro další nákup, nebo se vrátí na váš bankovní účet, závisí na nastavení služby PayPal. Na to nemáme žádný vliv. Vrácení peněz bude provedeno do několika dnů od obdržení vrácené částky.
ZAQQ píše "servis" tučně! Pokud nejste spokojeni se zbožím, které jsme vám zaslali, můžete zboží vrátit a získat zpět peníze.
Pravidla pro vrácení zboží do 20 dnů
Vezměte prosím na vědomí, že obuv nám můžete vrátit do 20 dnů a že zpět můžeme vzít pouze nepoužité zboží. Z tohoto důvodu doporučujeme vyzkoušet a otestovat naši obuv na měkkém povrchu (například na koberci). Dbejte na to, abyste na botách nechali připevněné štítky a abyste zboží neušpinili.
Jak mohu zboží poslat zpět?
Bohužel nemůžeme převzít náklady na opětovné zaslání z jiných zemí než z Německa. V takovém případě nese náklady na vrácení zboží zákazník.
Pokud chcete zboží vrátit nebo vyměnit za jiné zboží v jiné velikosti nebo barvě apod. stačí to uvést do přepravního formuláře a my se postaráme o zbytek. Boty ZAQQ prosím vložte do původního obalu, ve kterém jsme vám zboží zaslali. Dále vložte originálně zabalený výrobek do přepravní krabice. Na přepravní krabici nalepte nálepku pro vrácení zboží. Pokud použijete karton ZAQQ, ujistěte se, že štítek s vaší adresou již není vidět. Před odesláním jej prosím zcela odstraňte nebo jej zakryjte štítkem pro vrácení.
Jak získám náhradu?
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám vrátíme peníze. V závislosti na způsobu platby obdržíte: V případě zálohových plateb, inkas a převodů Sofort obdržíte částku na bankovní účet. V případě plateb PayPal kredit na váš účet PayPal. To, zda částka zůstane na vašem účtu PayPal pro další nákup, nebo se vrátí na váš bankovní účet, závisí na nastavení služby PayPal. Na to nemáme žádný vliv. Vrácení peněz bude provedeno do několika dnů od obdržení vrácené částky.