VRÁCENÍ
Vrácení a odstoupení od smlouvy
ZAQQ klade důraz na služby! Pokud nejsi spokojený s námi zaslaným zbožím, máš možnost vrátit objednané zboží.
30 dní na vrácení
Prosím, měj na paměti, že můžeš své boty vrátit do 30 dnů a že přijímáme pouze nepoužité zboží. Doporučujeme proto boty vyzkoušet na měkkém povrchu (např. koberec) a zkontrolovat. Dbej na to, abys neodstraňoval etikety připevněné k botám a neznečistil zboží. Vlož prosím boty ZAQQ do originálního obalu, ve kterém jsme ti zboží zaslali. V dalším kroku vlož prosím originálně zabalené zboží a vyplněný návratový formulář do přepravního kartonu. Můžeš samozřejmě použít karton ZAQQ.
Jak poslat zboží zpět?
Pokud chceš vrátit zboží nebo vyměnit za jiný produkt v jiné velikosti nebo barvě atd., můžeš to jednoduše poznamenat a my se o zbytek postaráme.
Prosím, nalep návratový štítek na přepravní karton. Pokud používáš karton ZAQQ, ujisti se, že štítek, kterým jsme ti objednávku poslali, již není viditelný. Odstraň ho tedy před odesláním úplně nebo ho přelep návratovým štítkem.
Výměna bot za jiný model nebo velikost probíhá u nás s bezplatným vrácením přes naše návratové portál a bezplatným novým odesláním.
U úplného vrácení (bez ohledu na volbu přepravní společnosti nebo použití našeho návratového portálu) odečítáme z částky k vrácení poplatek 3,90 EUR. Pokud si ponecháš část své objednávky a část vrátíš, neúčtujeme žádný poplatek a hradíš pouze již zaplacené náklady na dopravu.
Pokud bydlíš mimo Německo, nemůžeme bohužel převzít náklady na zpětnou dopravu a tyto jdou na tvůj účet, pokud není vrácení způsobeno chybou na naší straně a pochází ze zemí Evropské unie. Pokud je to tento případ, zvol prosím standardní dopravu, protože nevracíme náklady vzniklé expresními zásilkami.
Prosím, ujisti se, že je vrácení v tvém vlastním zájmu vybaveno sledováním zásilky. Pokud bude balík odeslán bez sledování zásilky, nepřebíráme v případě ztráty žádnou odpovědnost.
U oprávněných vrácení, které mají svůj původ mimo Evropskou unii, nemůžeme bohužel náklady na dopravu vrátit.
Jak poslat boty zpět z Rakouska, Švýcarska a dalších zemí?
Bohužel nemůžeme převzít náklady na vrácení z jiných zemí. Prosím, přiložte ke svému vrácení kopii potvrzení objednávky nebo faktury a uveďte, zda si přejete výměnu nebo vrácení peněz a označte balíček jako "vrácené zboží".
Poté nám pošlete svou objednávku zpět na následující adresu:
FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf
Deutschland / Germany
Poté nám pošlete svou objednávku zpět na následující adresu:
FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf
Deutschland / Germany
Jak dostanu zpět své peníze?
Jakmile k nám vrácení dorazí a bude zkontrolováno, vrátíme vám částku. V závislosti na způsobu platby obdržíte:
při platbě předem, inkasem a okamžitým převodem dobropis na váš bankovní účet
při platbě přes PayPal dobropis na váš PayPal účet. Zda částka zůstane pro další nákup na vašem PayPal účtu nebo se vrátí na váš bankovní účet, můžete rozhodnout sami na PayPal. Na to nemáme vliv.
Vrácení peněz proběhne během několika dnů po přijetí vrácení.