VRÁCENÍ

Návrat a zrušení 
ZAQQ Služba píše velmi velké! Pokud nejste spokojeni s zboží, které jsme poslali, máte příležitost vrátit objednávané položky.
   
30 dní práva na návrat 
Vezměte prosím na vědomí, že nám můžete poslat své boty zpět do 30 dnů a že můžeme stahovat pouze nevyužité články. Proto doporučujeme vyzkoušet a kontrolovat boty na měkkém povrchu (např. Koberec). Nezapomeňte prosím odstranit štítky připojené k botám a nezastavit položky. Prosím, dejte je ZAQQ Boty v původním obalu, ve kterém jsme vám poslali článek. V dalším kroku vložte prosím původní zabalený článek a dokončený zpětný skluz do přepravní skříně. Za to samozřejmě můžete udělat ZAQQ - Použijte karton.
 
Jak mohu poslat zboží zpět? 
Pokud chcete vrátit článek nebo si je vyměnit za jiný článek v jiné velikosti nebo barvě atd., Můžete si ho snadno poznamenat a my se o zbytek postaráme. 
 
Nalepejte prosím nálepku na přepravu. Pokud ZAQQ-Carton používá, prosím, ujistěte se, že štítek, se kterým jsme odeslali vaši objednávku, již nelze vidět. Vezměte si to tedy úplně před odesláním nebo ji prosím překrývejte s návratovou nálepkou.
 
A Výměna U nás se koná boty v jiném modelu nebo velikosti Volný návrat (v Německu) O našem zpáteční a nové přepravě zdarma.
Na a Úplný návrat (Bez ohledu na výběr poskytovatele přepravní služby nebo použití našeho zpátečního portálu) Vytváříme částku úhrady z částky úhrady Výraz 3,90 EUR pryč. Udržujete jeden Část vaší objednávky A pošleš část zpět, podzim Žádné množství výdajů A nosíte pouze náklady na přepravu již zaplacených.
 
Měl byste Mimo Německo Poté nemůžeme pokrýt náklady na návratový přepravu a budete na své náklady, pokud není vrácení provedeno kvůli chybě, která leží u nás a ze zemí Evropské unie. Pokud tomu tak je, vyberte standardní přepravu, protože nebudeme uhradit žádné náklady způsobené expresními programy.

Ujistěte se, že návratnost ve vašem vlastním zájmu je zajištěna sledování. Pokud je balíček odeslán bez sledování, předpokládáme žádnou odpovědnost, pokud prohrajete.
 
V případě oprávněných výnosů, které vznikají Mimo Evropskou unii Bohužel nemůžeme uhradit dopravní náklady.
 
>> do ZAQQ Návrat portálu >> 
 
Jak posíláte boty zpět z Rakouska, Švýcarska a dalších zemí? 
Bohužel nemůžeme pokrýt náklady na návratnost z jiných zemí. Obraťte se prosím na svůj návrat kopii potvrzení nebo faktury objednávky a uveďte, zda chcete výměnu nebo úhradu a deklarujte balíček jako „zpět zboží“. 

Poté nám pošlete objednávku na následující adresu:

Fen/ ZAQQ GMBH
Teichstrasse 11
09366 Niederdorf
Německo / Německo

 
Prosím, pošlete své boty zpět ze země, do které jsme poslali. Pokud poplatky klesnou za návrat, ke kterému došlo z jiné země jako za návrat, vyhrazujeme si právo tyto náklady fakturovat.

 
Dostanu úhradu DPH, pokud chci přesvědčit své boty v zahraničí?
Žádný. Bohužel nenabízíme službu vrácení DPH pro zákazníky, jejichž objednávka byla doručena do Německa a poté byla převedena do třetí země.

 
Jak dlouho trvá úprava mého návratu?
Vezměte prosím na vědomí, že kontrola vrácených položek může trvat asi 7 pracovních dnů od dodání. Po úspěšné kontrole zboží obdržíte další informace e -mailem.

Jak získám vrácené peníze? 
Jakmile bude vrácení přijato a zkontrolováno, vrátíme vaši částku. V závislosti na metodě platby obdržíte:
   
Předem, přímý debet a sofortüberweisung kredit na vašem bankovním účtu
Při placení PayPal, kredit na vašem účtu PayPal
Při platbě kreditní kartou, kreditní kartou.
Nemůžeme ovlivnit, zda se částka zastaví na vašem účtu za další nákup nebo proudí zpět na váš bankovní účet.
   
Úhrada probíhá během několika dnů po obdržení návratu.